Forum StrefaGłosu - nauka śpiewu i emisji głosu online! http://forum.strefaglosu.pl/ |
|
Regulamin Forum http://forum.strefaglosu.pl/viewtopic.php?f=44&t=10 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Janek [ sobota, 23 stycznia 2010, 21:40 ] |
Tytuł: | Regulamin Forum |
Regulamin Forum.StrefaGlosu.pl I. Wstęp 1. Regulamin został oparty o zasady dobrego zachowania i netykiety. Sam powinieneś wiedzieć, co jest właściwe, a co nie. "Ale nie było tego w regulaminie!" nie jest usprawiedliwieniem, gdy ewidentnie łamie zasady w/w. II. Zasady Ogólne 1. Użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Nie jest możliwe posiadanie dwóch kont użytkownika na jednym komputerze. 2. Zabronione jest używanie wulgaryzmów, słów obraźliwych, obscenicznych, rasistowskich etc. 3. Zabronione jest umieszczanie na forum i w galerii treści i grafik niezgodnych z polskim prawem, nieodpowiednich dla osób poniżej 15 roku życia, a także podawania do nich odnośników. 4. Zabronione jest łamanie praw autorskich w jakikolwiek sposób. 5. Użytkownik serwisu bierze całkowitą odpowiedzialność za treść, zdjęcia i wszystkie informacje zawarte w swoich postach. Oświadcza również, że dysponuje on prawami autorskimi do wszelkich treści jakie publikuje. 6. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazywane i publikowane przez użytkowników serwisu forum.strefaglosu.pl 7. Moderatorzy i administratorzy mają prawo usunąć nieprzyzwoite treści, zmienić avatar, sygnaturę, login użytkownika, usuwać tematy i posty, jeżeli są one niezgodne z regulaminem. 8. Zabronione jest wysyłanie prywatnych wiadomości niezgodnych z polskim prawem, nieodpowiednich dla osób poniżej 15 roku życia, ewidentnie zaliczanych do spamu, np. masowe wysyłanie do użytkowników wiadomości o prośbę skomentowania nagrania. 9. Reklamowanie swoich stron, czy też podawanie linków referencyjnych, powodujących odniesienie jakiejś korzyści dozwolone tylko w odpowiednich miejscach, również bez namolnego proszenia. 10. Zabroniony jest spam. 11. Zabronione jest błaganie o moderatora/administratora. 12. Decydujący głos w każdej nieuwzględnionej sprawie należy do administratora. 13. W/w zasady stosowane są zawsze w dalszych częściach regulaminu. III. Pisanie postów, zakładanie tematów etc. 1. Zabronione jest dublowanie tematów - upewnij się, czy na forum nie ma podobnego. 2. Tematy muszą być umieszczane w odpowiednim dziale. 3. Temat wątku powinien mieć sens, być zwięzły i ściśle powiązany z jego treścią. 4. Zabronione jest pisanie kilku takich samych tematów jednocześnie. 5. Zabronione jest pisanie postów nic nie wnoszących do tematu - tzw. "nabijanie" postów. 6. Zabroniony jest double-posting, pisanie jednego postu pod drugim - używamy opcji edytuj. 7. Zabroniony jest off-topic, czyli pisanie postów nie na temat. 8. Staraj się przestrzegać zasad ortografii, interpunkcji etc., czyli pisz poprawnie po polsku. 9. Zabronione jest nadużywanie BBcode i emotikonów w swoich wypowiedziach. 10. Przed zadaniem pytania, sprawdź czy nie istnieje artykuł na ten temat lub czy dyskusja nie była już poruszana na forum. W tym celu użyj opcji "szukaj". 11. Zabronione jest bawienie się systemem reputacji, np. dawanie użytkownikowi dodatnich lub ujemnych punktów w każdym temacie po kolei, czy odgryzanie się ujemnym za ujemny, ten system ma pomóc, a nie przeszkadzać. Zabronione są też kłótnie na temat przyznanych punktów, ewentualne problemy prosimy zgłaszać ekipie opiekującej się forum. IV. Sygnatura 1. W sygnaturze możesz użyć maksimum trzech kolorów (tyczy się to tekstu). 2. Żadna grafika umieszczona w sygnaturze nie może wykroczyć poza granicę 80 pikseli wysokości i 400 szerokości. 3. W sygnaturze mogą znajdować się maksimum trzy grafiki, o wysokości nie przekraczającej 100 pikseli i szerokości nie przekraczającej 450 px. 4. Całość nie może przekraczać 170 pikseli wysokości (Dopuszczalne są minimalne odchylenia.). |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ Update by http://www.luzaki.org |