* Zarejestruj  * FAQ    * Szukaj   * Zaloguj 

Nazwa użytkownika:
Hasło:

Zapamiętaj mnie

Regulamin działu

Wzór tworzenia wątku:
[Wykonawca] - [Tytuł piosenki], ewentualnie [Użytkownik] - [piosenka autorska], [Wykonawca] - [Tytuł 1, Tytuł 2...]
Przykłady:
[Linkin Park] - [Numb], [Jaco91] - [Mój song], [Coma] - [System, Sierpień, Święta]

Wątki niezatytułowane według powyższego wzoru będą usuwane!

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość

Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 czerwca 2013, 00:42 

Online: 2d 3h 27m 15s
GG: 0
Witam, jestem pierwszy raz na tym forum, więc w razie czego proszę o wyrozumiałość ;) Wstawiam link, bo chciałbym wiedzieć co naprawdę o moim głosie sądzą ludzie, którzy nie znają mnie na co dzień ;)
Generalnie to śpiewam odkąd pamiętam, jednak w zespole gram od prawie 2 lat, a na lekcje śpiewu zacząłem jeździć dopiero rok temu. Liczę na konstruktywną krytykę, pozdrawiam ;)

http://www.youtube.com/watch?v=tKYmLTRFaPo

Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 czerwca 2013, 13:35 

Online: 2d 12h 40m
Zgadzam się z Zachem. Zwrotki jakoś tam idą, ale no w refrenie, jak to kolega powiedział : za mało pazura :)
Jeszcze mógłbym się przyczepić do ruchu scenicznego, ale nie o to raczej chodzi teraz ;)

Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 czerwca 2013, 13:48 

ruch sceniczny to tam najmniejszy problem - nie będę przecież skakał po scenie, kiedy odbywa się apel pożegnalny ;) Stąd też trochę mniej energii niż bym sam chciał. Gdybym chciał zaśpiewać mocniej, sam bym sobie zagłuszył gitarę, którą i tak słyszałem dość słabo, bo głośniki były skierowane na widownię, nie na mnie. No ale nic, trzeba ćwiczyć dalej i jestem tego świadomy ;)

Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 czerwca 2013, 14:30