* Zarejestruj  * FAQ    * Szukaj   * Zaloguj 

Nazwa użytkownika:
Hasło:

Zapamiętaj mnie

Regulamin działu

Wzór tworzenia wątku:
[Wykonawca] - [Tytuł piosenki], ewentualnie [Użytkownik] - [piosenka autorska], [Wykonawca] - [Tytuł 1, Tytuł 2...]
Przykłady:
[Linkin Park] - [Numb], [Jaco91] - [Mój song], [Coma] - [System, Sierpień, Święta]

Wątki niezatytułowane według powyższego wzoru będą usuwane!

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość

Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 maja 2013, 18:06 

Online: 15h 16m 5s
GG: 0
Cześć! :) To mój pierwszy temat i post na forum. Ogólnie gram na gitarze, ale zamarzyłem sobie, że fajnie byłoby do niej kiedyś pośpiewać, ale tak w miarę by oszczędzić ludzi obok. Z tym,że jestem w tym zielony, a moja edukacja zamyka się do tego co wyczytałem teraz na tym forum. Nagrałem jakieś swoje wersje "Kocham cię jak Irlandię" i "Autsajder" do których sam grałem podkład i czasem się kopnąłem z biciem itp., ale chodzi mi o te moje wycie. xD A i jak coś głośniej robiłem to mi się taki trzask pojawiał. Sorry za to, ale mam tylko kamerkę internetową z mikrofonem do nagrywania. To kończąc, da się coś ze mną zrobić czy jednak lepiej ograniczyć się do gitar?
http://w472.wrzuta.pl/audio/4IWCOXf7tZ0/d-a
http://w146.wrzuta.pl/audio/4s9j8MjGxtQ/kcji

Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 maja 2013, 22:20 

Online: 29d 10h 3m 55s
GG: 10793951
Chryste, biedny ja instrumentalista na forum wokalistów...
RYTM CZŁOWIEKU
Pilnuj rytmu, rytm to podstawa bez której nie da się osiągnąć ani wspaniałej kariery ani nawet uznania kumpli i dziewczyn, chyba że mocno podpitych

Gdybyś śpiewał to pewniej - a to wymaga solidnego rytmu - byłoby naprawdę fajnie według mnie - ogniskowe granie Dżemu nie musi być wybitne, wręcz nie powinno się w nim pokazywać nie wiadomo jakich popisów wokalnych, ale pewnie musi brzmieć

Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 czerwca 2013, 20:08 

Online: 7h 25m 32s